Jeżeli   dostarczony produkt posiada wady techniczne bądź uszkodzenia  mechaniczne  powstałe podczas dostawy lub otrzymałeś przesyłkę, która  jest niezgodna  ze złożonym przez Ciebie zamówieniem należy złożyć  reklamację.

Pamiętaj, że: reklamację należy  złożyć telefonicznie  pod nr 22 773-73-86 bądź za pośrednictwem poczty  elektronicznej na adres: biuro@bajka-zabawki.pl  w terminie 7 dni od daty  odebrania przesyłki. Produkty, które reklamujesz należy odesłać do  naszego sklepu na adres: BAJKA Piotr Radomski ul. Warszawska 22, 05-200  Wołomin. Paczek odesłanych na koszt sklepu oraz odesłanych za pobraniem  nie przyjmujemy. Twoja  reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie,  nie później niż w terminie  7 dni od daty zgłoszenia reklamacji pocztą  mailową lub telefoniczną. Jeżeli  reklamacja zostanie rozpatrzona  pozytywnie, wymienimy uszkodzone  produkty na pełnowartościowe. Jeżeli  nie będziemy mieli możliwości  wymiany towaru (np. z powodu wyczerpania  nakładu), gwarantujemy Ci zwrot  równowartości zakupionego towaru w  terminie 5 dni od daty rozpatrzenia  reklamacji.

 ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE